Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Piórko 2015

niedziela, 13 września 2015

Piórko 2015

Konkurs organizowany przez Biedronkę skusił i mnie. I nawet niekoniecznie z powodu nagrody (choć nie ukrywam, że doskonale wiem, na co bym ją przeznaczyła ;) ). Możliwość zobaczenia własnych prac w książce była niezwykle kusząca. Zgłoszeń było ponad 1000, zatem szanse miałam marniutkie. Ale spróbować trzeba było.
Gdy zobaczyłam nagrodzone prace, byłam bardzo ciekawa tego, jak musiały wyglądać pozostałe, że zostały uznane za gorsze. Przeszukując czeluści sieci, udało mi się znaleźć parę kompletów. I jestem zaskoczona. Są piękne, kolorowe, nietuzinkowe. Tak własnie wyobrażam sobie ilustracje w książce przeznaczonej dla dzieci w wieku 4-10 lat - taki jest przedział wiekowy odbiorców. W swojej karierze zawodowej miewałam sporo do czynienia z dziećmi i wiem, że te odrzucone przemówiłyby bardziej do ich poczucia estetyki. No ale wygrały prace w klimacie tego, co tworzy jury i tego, co widzimy w polskich wydawnictwach dla najmłodszych. Nie mnie oceniać czy to dobrze, czy źle. O gustach podobno się nie dyskutuje. 

Co do samego utworu, to serdecznie polecam. Dawno nie czytałam tak ciepłej opowieści. Tutaj nie mam nic do zarzucenia (choć pozostałych opowiadań konkursowych nie znam).

Wklejam zatem kilka moich prac. Poniżej wklejam też linki do odnalezionych prac innych uczestników. 

Zapraszam także do dodawania swoich linków z pracami konkursowymi. Z wielką przyjemnością będę aktualizowała post.









LINKI DO PRAC INNYCH UCZESTNIKÓW





Szabeli

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace!! O gustach jury nie będziemy dyskutować, bo szkoda czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. moje - od 2-13tej pracy w galeri , licząc od początku http://iettatura.wix.com/portfolio#!potworki/c22sl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niszczydom to zdecydowanie mój faworyt. Te nóżki! Super prace.

      Usuń
  3. Piękne prace! Powodzenia w dalszych ilustratorskich przedsięwzięciach:)
    Dzieki za tę kompilację prac innych uczestników, świetny pomysł i szacun, że udało Ci się te prace wygrzebać z czeluści internetów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cała przyjemność po mojej stronie. Żałuję jednak, że tylko tyle prac udało mi się znaleźć.

      Usuń
  4. Wspaniale że dotarłaś do tak wielu prac i zrobiłaś to zestawienie ! Twoje prace są bardzo bajkowe - przemówiłyby na pewno do dziecięcej wyobraźni :) Ciekawie byłoby obejrzeć wydania książeczki zilustrowanej przez różnych autorów. Ciepło pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorzuć jeszcze: http://arcydzielko.blogspot.com/2015/10/szary-domek.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to i ten: https://www.facebook.com/sztukaipiekno/photos/pb.367872583310376.-2207520000.1449856743./803084126455884/?type=3&theater
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ten:
    http://www.renatarysuje.pl/rysowane/ilustracje-bajki/
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Strasznie byłam ciekawa jak inni podeszli do tematu:) Tu link do moich prac: http://nena211.deviantart.com/gallery/57135436/szary-domek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena - dla mnie i mojej córeczki dla Ciebie zdecydowanie pierwsze miejsce! CUDOWNE PRACE !!!

      Usuń