Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Candy

poniedziałek, 2 lutego 2015

Candy

CANDY - kosmiczne rozdanie

Myślę, że dojrzałam do tego, by podzielić się z Wami jedną z moich prac. Jeśli  macie ochotę na przygarnięcie kosmicznego jelonka, zapraszam. 



Zasady zabawy są następujące:            

                                     1. Udostępnijcie podlinkowany banerek na swoim blogu

                                     2. Zostawcie komentarz pod tym postem

                                     3. Jeśli nie posiadacie bloga, zostawcie adres mailowy

                                     4. Dodanie bloga do obserwowanych nie jest konieczne, ale będzie mi miło


Zabawa trwa do 28 lutego 2015r. 

Nagrodę wysyłam na terenie Polski.


Władzio mi dzielnie pomaga

Szaba

52 komentarze:

  1. Władzio jest boski! I kosmiczny jelonek też;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i tak pozytywny komentarz :). Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się składa, że szukam jelenia (joke) :P Chętnie przygarnę Twojego! :-)
    Banerek udostępniam, blog obserwuję już od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już dawno miałam się zapisać, tylko czasu zawsze brakuje. Dzisiaj wróciłam i z wielką przyjemnością się ustawiam po tego super jelonka! Szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopisuję się do kolejki, bo jelonek jest bardzo kosmiczny i dlatego wpasował się w me gusta :)
    Banerek powiesiłam na moim blogu: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jelonek i do tego kosmiczny!!!!to ja "chcem" takiego:)))Pozdrawiam ciepło.
    Jola z Make deccor:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością dolacze do grona twoich obserwatorów...
    No i stane w kolejce po jelonka! Wspanialy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie. Dla takiego pięknego jelonka warto ustawić się w kolejce. Jest świetny, tajemniczy i jedyny w swoim rodzaju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo super! bardzo mi się podoba! :) Chceee go u siebie na ścianie! :)
    Oczywiscie biorę udział w zabawie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie :) z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! Chcę jelonka! To znaczy, proszę mnie uwzględnić w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny jelonek chętnie go przygarnę
    Ania
    email anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku jaki super jelonek zgłaszam się i ja ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Władzio wymiata! :-) boski! I Władzio i jeleń.
    Zgłaszam chęć bo mój jeleń potrzebuje kumpla! Baner zabieram do siebie na blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. z wielką chęcią ustawiam się w kolejce:)
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  16. Udana praca:) Chętnie powiesiłabym go u siebie na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Candy ! Wykonałaś piękną grafikę. Bardzo podoba mi się Twój jelonek, a ja uwielbiam wszelkie rogacze :) Banerek wstawiam na bloga http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam Cię też na mój blog !

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój jelonek ma takiego Władzia-ochroniarza, że aż strach; więc nieśmiało podnoszę rękę i skromnie zgłaszam się do konkursu :)))

    Baner jest tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki reniferek na święta jak znalazł, dlatego zgłaszam się po niego. A ten rudzielec super puchach, przystojniak :) Banerek wklejam na colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, nie posiadam bloga ale chętnie wezmę udział w zabawie :) pozdrawiam, Monika
    staff23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Piękna praca, dlatego też chętnie się zgłaszam. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajajajaj cudo ♥ Ustawiam się w długiej kolejce pożądających jelonka :) Ściskam, Becia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!!!! Aż usiadłam z zachwytu, onieśmielona, ze takie piękne rogacze występują w przyrodzie!!!! Chciałoby się powiedziec, ze takiemu Rogaczowi to bym rogów nie przyprawiła, gdyby ich już nie miał :-) Wspaniały okaz i bardzo do mnie pasuje :-D Ustawiam się w kolejeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boooooski jeleń!! chcę go! baner na stronie http://things-by-ardilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny jest :) chętnie ustawiam się w kolejce :)
    zaobserwowałam Twojego bloga z przyjemnością a banerek wstawiłam tutaj.. modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się do kolejki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie kosmiczne grafiki więc z przyjemnością staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przyłączyłam do grona obserwatorów, przepiękne rzeczy robisz :) Więc chętnie wezmę udział w candy.
    Banerek udostępniłam w pasku bocznym mojego bloga http://miscellaneous-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna praca. Ma w sobie "to coś".
    Nie prowadzę bloga, więc zostawiam swój adres mailowy: marzena1902@vp.pl
    I oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozostawiam swego bloga, a nagroda wprost cudowna! Uwielbiam kosmosy!
    http://blogo-porazka.blogspot.com/p/konkursiki.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętna na jelonka :)
    magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. z przyjemnością biorę udział
    obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    mój e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja stanę w kolejce po tego jelonka!
    Władzio ma niesamowite wąsiska! Jestem ogromną fanką kocich wąsów i wszystkie porzucone w miejscach zabaw moich futer zbieram i zaklejam w kopertach z datą :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Cuuuuuuuuuudo :) idealnie pasowałby do mojego pokoju, po prostu marzę o nim :D
    Obserwuję jako: xkochamspacwszafie
    Mój e-mail: ilonaimagidudek@o2.pl
    Udostępniłam również baner - http://xkochamspacwszafie.blogspot.com
    A także dałam do blogrolla :)

    Jaki kotek cudowny :) Mój też jest wszędzie tam, gdzie robię zdjęcia i zasłania to ogonkiem, to noskiem... ;p taki wredzioch mały, ale kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boziu on jest fantastyczny, ja cem go na ścianę:) kasdwaraz@gmail.com i obserwuję jako rudy włos

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny ♥ Wbiję gwóźdź własnoręcznie w ścianę jeśli go wygram xD

    Obserwuję jako: Ke$ha DIY
    banerek: www.i-like-the-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Baner: http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html
    E-mail: karuss96@o2.pl

    Nieziemski jest!

    OdpowiedzUsuń
  38. Więc tak...
    Obserwuję jako: Kamira90
    Banerek wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com :)

    Serdecznie Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. kolejka wprawdzie długa, ale co tam. ustawiam się na szarym końcu, z myślą, a nóż - widelec się uda? baner zabrałam na bloga: http://anitassafehouse.blogspot.com/p/rozdaniakonkursycandygi.html i czekam na rozstrzygnięcie. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. 40 Obserwator OlusiaR88 :)
    Udostępniłam na FB https://www.facebook.com/olga.ruszkowska/posts/815286391875906?pnref=story
    hip-ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały jelonek, mam nadzieję, że bedzie miał szansę zawisnąć w moim pokoju :)
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Taki jelonek śni mi się po nocach, więc jak mogłabym przejść obok takiej okazji? :) Oczywiście zgłaszam się i obserwuję ;) Banerek udostępniony na jakpiekniebyckobieta.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w kolejce po tego pięknego rogacza! Świetne prace
    Banerek zagościł już na moim blogu, przy okazji zapraszam na moje pierwsze CANDY :)
    http://scandiartstudio.blogspot.com/
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiście biorę udział , ten obraz to połączenie dwóch rzeczy które lubię galaktyka i jelenie xd zresztą tak nazywa się mój blog :D baner : deerjewellery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale po nitce do kłębka trafiłam na fajnego bloga ;-) Super! Candy zdobyło moje serce, więc spróbuję szczęścia – już widzę oczami wyobraźni miejsce dla tego miłego Pana Jelonka. Pozdrawiam serdecznie, Dominika. Mój mail dominika.nagiecka@gmail.com




    OdpowiedzUsuń
  48. Mam nadzieję, że jeszcze się załapałam :)
    Baner tutaj ---> http://paaula-paulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Baner : http://fashionfoodcosmetics.blogspot.com/

    świetny talent, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdolna kobietka z Ciebie! Z chęcią staje na końcu dłuugiego ogonka licząc na szczęście;)
    http://morisonek.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń