Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Kosmiczne rogacze

niedziela, 1 lutego 2015

Kosmiczne rogacze

A ja nadal bazgram. Dni robią się coraz dłuższe, może w końcu wezmę się za rozgrzebane prace. Póki co trochę jeszcze porysuję i pomaluję.

Tym razem naszło mnie na Skandynawię. A jeśli Skandynawia, to jelenie, to prostota. No ale za prosto to ja nie lubię. Dodałam zatem akwarelowy wzór kosmosu. A dokładniej kosmiczny wzór wykonany akwarelami :) Powstała cała seria obrazków w formacie A4. Poniżej prezentuję dwa z nich.



Jelenie zostały oprawione w antyramy.





Szaba

1 komentarz:

  1. Ten rogacz jest tak świetny, że aż nie mogę się na niego napatrzeć. Świetny pomysł z motywem galaxy w środku- no co tu dużo mówić, rewelacja i zazdrość jednocześnie, że ja tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń