Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Światło i cień

piątek, 27 lutego 2015

Światło i cień

Po raz pierwszy przystąpiłam do pracy z czarnym papierem. Oczywiście w szkole podstawowej tworzyłam rysunki na czarnym tle, ale były to czasy, gdy w sklepach był jedynie kolor biały i, by uzyskać czerń, mamusia dzień wcześniej musiała pomalować kartki bloku technicznego farbą plakatową :) Najczęściej na tych kartkach malowało się białą pastą do zębów (swoją drogą ostatnio zdałam sobie sprawę, że znalezienie białej pasty do zębów dziś nie jest takie proste). No ale teraz nie trzeba tak się gimnastykować, bo arkusze do rysowania występują w każdym praktycznie kolorze. 

Rysunki są bardzo proste. Do ich wykonania użyłam jedynie papieru Canson Iris o grubości 185g oraz kredki Derwent Drawing w kolorze Chinese White. Przyznam szczerze, że dawno nie miałam aż tyle radochy z rysowania. Zwłaszcza, że po kilku minutach widać było już pierwsze efekty. Oto moje naguski.




Jeden z rysunków zawisł na mojej ścianie, drugi postanowiłam puścić w świat.


PS. Jeszcze skanera się nie dorobiłam, zatem jakość zdjęć taka sobie.

Szaba

16 komentarzy:

  1. Ten drugi robi niesamowite wrażenie- lepszy niż fotografia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Też muszę spróbować rysowania na czarnym tle ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow myślałam, że to zdjęcia, a to rysunek, ideał!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow na początku myślałam, że to fotografia i pierwsza myśl - piękny akt :-))
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ładne! Gdy napisałaś o tym malowaniu kartki plakatówką przypomniała mi się praca z podstawówki kiedy całą kartkę pokrywaliśmy kolorowymi glinkami tak, aby ani kawałek nie był biały, potem malowaliśmy to grubą warstwą czarnej plakatówki i po wyschnięciu "skrobaliśmy" cyrklami fajerwerki :) Twoje prace są przecudowne, moim marzeniem zawsze było rysowanie, niestety mój talent to właściwie jego brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie robiłam nigdy. Brzmi świetnie. Aż jestem ciekawa tych fajerwerków.

      Usuń
  6. Zdolna dziewczyna z Ciebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie gry światła.
    Twój blog jest świetny. Inspiruje mnie i przeczytałam go już całego. Nie mogę doczekać się dalszych postów. Takie blogi aż chce się czytać, są jak jagodowe muffinki które można jeść i jeść i jeść ;) . Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i zmysłowe ! Wyglądają tak realnie. Masz talent !
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał ! Drugi rysunek wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać że robią wrażenie :) Piękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robią wrażenie, cudowne... zmysłowe... delikatne :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń