Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: A może coś trudniejszego?

piątek, 8 listopada 2013

A może coś trudniejszego?

Zdobienie poduszek w miarę opanowałam, pora zatem zabrać się za coś trudniejszego i bardziej czasochłonnego. 
Jako, iż potrzebuję pojemnika na przybory do pisania, a nie chcę kupować masówki, postanowiłam zakupić pojemnik do samodzielnego zdobienia. Przy okazji zamówiłam kilka innych drobiazgów.


Pozostało tylko dokupić farbę i rozpocząć próby tworzenia. Jak widać na poniższym zdjęciu, nową szatę otrzymał również gipsowy słoń, który wcześniej kompletnie nie pasował do mojego wnętrza.


Oczywiście nie jest to efekt końcowy, a jedynie "druga faza" realizacji mojego pomysłu. Jednak bez wahania mogę stwierdzić, że długie zimowe wieczory zdecydowanie będą wypełnione tego typu zajęciami.

Szaba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz