Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Dwustronne podkładki

czwartek, 19 grudnia 2013

Dwustronne podkładki

Podkładki wykonałam dla siostry. Odrobinę je spersonalizowałam wpisując imię. Na drugiej stronie umieściłam wzór toile de jouy. Nadruk dodałam za pomocą Mod Podge. Grafika na woreczku została stworzona poprzez transfer Nitro.




Uwielbiam wzory Toile de jouy. Kojarzą mi się trochę z, obecną swego czasu w wielu domach, porcelaną z serii "Miłość wiedeńska". Pamiętacie?

Szaba


6 komentarzy:

  1. zazdroszcze siostrze!fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak tu ładnie :) Tył podkładek śliczny, bardzo mi się podoba i też kojarzy mi się z porcelaną.
    Szalenie podobają mi się transfery, zrobiłam kiedyś nawet pudełko z transferem. Jak się przeprowadzę to mam zamiar porobić wieeele przydatnych rzeczy do kuchni np.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń