Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Co zrobić z kulą - "akwarium"?

niedziela, 20 grudnia 2015

Co zrobić z kulą - "akwarium"?

Kula - "akwarium". Dlaczego użyłam cudzysłowu? Bo kula w żadnym wypadku nie może być traktowana jak akwarium. Ale może być pięknym elementem dekoracyjnym Pod warunkiem, że nie pływa w niej żadna żywa istota.

Mój tegoroczny stroik. Brokatowa świeczka, sklejone skorupki po orzechach i szyszeczki.

Przy takim stroiku żadnych innych dekoracji już nie potrzeba
Piękne kolory. I ten brokat., aaach

Inny pomysł na orzechy
Kula pięknie wygląda przez cały rok. Ogranicza nas tylko wyobraźnia.



Oczywiście nie może zabraknąć Władzia. Tym razem w wersji świątecznej.



Źródła zdjęć: homesandproperty.co.uk, pinterest, Karen Kirk, hgtv.com

Szabeli

4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje szkoda, że moja kula się potrzaskała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne pomysły:)
    Dzięki za inspiracje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł - poszukam gdzieś takiej bo chyba mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda aranżacja ma swój urok, mnie szczególnie zachwyciła ta w srebrnych barwach. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń