Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Zakładki

poniedziałek, 31 marca 2014

Zakładki

Trochę ruszyłam z miejsca. Nie obyło się jednak bez problemów. Okazuje się bowiem, że, by dostać w moim mieście nieprzeterminowany lakier akrylowy, trzeba się nieźle nabiegać. Ale się udało. 

Teraz zafiksowałam się na zakładkach do książek. Poniżej pierwsza z nich.



Z jednej strony ozdobiona jest grafiką mojego autorstwa, z drugiej zaś, znanym większości z Was, napisem. Zakładka jest bardzo prosta, bez udziwnień, biało-czarna. To chyba moja estetyka. Im mniej się dzieje, tym lepiej. Na zdobienie czekają już trzy kolejne. Najprawdopodobniej również poprzestanę na bieli i czerni.

Szaba

4 komentarze:

  1. Zakładka jest świetna, a do tego również i moje klimaty. Popatrzę na kolejne.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zwolenniczką prostoty. Bardzo ładne!
    P.S. Nomiowałam Twój blog do Liebster. Po szczegóły zapraszam do mnie, ale udział w zabawie oczywiście nie jest obowiązkowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację. Nigdy nie lubiłam o sobie mówić czy pisać (ach ta chorobliwa nieśmiałość), ale kto wie, może się skuszę :)

      Usuń