Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Lepiej całuję...

środa, 24 września 2014

Lepiej całuję...

I już jesień. A ja lubię słońce i ciepło. Zaczyna się trudny dla mnie czas, gdyż jestem książkowym przykładem "zmarźlucha". Oby do wiosny!

W chwili natchnienia do pracy postanowiłam wykorzystać drugą z zakupionych desek. Tym razem postawiłam na szarość. Do tego napis na Nitro i lakier.




Dziś Władzio kończy cztery miesiące. Z tej okazji minisesja zdjęciowa  w promieniach słońca. Jutro kolejna wizyta u pana doktora. Trochę tam się nachodziliśmy. I obawiam się, że jeszcze trochę pochodzimy, gdyż kotek pierwsze miesiące życia spędził w niezbyt przyjaznym mu miejscu. Gdy go pierwszy raz zobaczyłam, był przerażoną, nieruchomą włochatą kulką, z przyciętymi wąsikami, w uszach tańcował świerzb, a na skórze szalały ogniska grzyba. Nie mogłam go tam zostawić. Ale walczymy, walczymy. Trzymajcie kciuki za malca.






Szaba

10 komentarzy:

  1. Władzio jest cudowny! Jak fajnie, że trafił w Twoje ręce:) Fajny ma pyszczek:) A napis na Nitro świetnie Ci wychodzi:) Wyszła fajna deseczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement. Męczyłam się z Mod Podgami i wikolami, a okazało się, że Nitro to najszybszy i najtańszy sposób na transfery napisów.

      Usuń
  2. Wiesz poczułam ogromną sympatię wobec Władka :) Być może powodem jest mój Bazyl, którego siostra wyciągnęła ze śniegu a miał wówczas 3 tygodnie :( Teraz ma poprawie 2 lata i jest wulkanem energii i okazem zdrowia - Władek też da radę ;) Włochacz słodki jest !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Bazyl to musi być prawdziwy fighter. I szczęściarz, skoro trafił na Twoją siostrę. Dziękuję za słowa wsparcia. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Gdy patrzę na zdjęcia Władzia, na każdym widzę jego inne oblicze. Cudną ma sierść ten Twój kociak. A transfer przy pomocy nitro wspaniale wyszedł.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny transfer, bardzo precyzyjny. Kociak nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię szary w decoupage :) A kociak jest prześliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna deseczka, a ten napis idealny :D
    Słodziak z tego kotka .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dacie radę (to po japońsku). Po polsku z każdym kociambrem trzykrotnie przechodziłam podobne traumy.
    Wiara jednak czyni cuda.
    Podrówki i pogłaskanki.

    OdpowiedzUsuń