Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Candy - wyniki

wtorek, 3 marca 2015

Candy - wyniki

Dziś już 3. marca. Najwyższa pora, by znaleźć nowy dom dla jelonka.







Jakość filmiku nie porywa :) Moje ruchy też niezbyt finezyjne. Ach, te emocje!

Mam przyjemność ogłosić, że jeleń trafi do:



Marcepanowa Panienka
To i ja stanę w kolejce po tego jelonka!
Władzio ma niesamowite wąsiska! Jestem ogromną fanką kocich wąsów i wszystkie porzucone w miejscach zabaw moich futer zbieram i zaklejam w kopertach z datą :D

GRATULACJE!
Czekam na adres do wysyłki.

Szaba

28 komentarzy:

  1. Nie wiem co powiedzieć, jestem niesamowicie zaskoczona i oh, strasznie się cieszę :D Zaraz przesyłam adres!
    Aaaaaaa, od razu milszy dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jeszcze nieśmiało zapytać, gdzie ja znajdę Twój e-mail? Bo szukam i szukam i chyba stwierdzam że mam problemy ze wzrokiem od nadmiaru nauki chemii :<

      Usuń
    2. Istnieje prawdopodobieństwo, równe właściwie pewności, że zapomniałam go dopisać gdziekolwiek :) Podaję zatem: szabeli@wp.pl

      Usuń
    3. Mam :) I muszę przyznać, że to najładniejszy adres, jaki w życiu widziałam. Nie przypuszczałam, że mamy miejsca, które nazywają się jakby były jakąś magiczną krainą.

      Usuń
    4. W zasadzie jest magicznie, w końcu to środek lasu. Ptaki śpiewają, cisza, szum drzew, leśne zwierzęta podchodzą pod samą siatkę. Raz nawet sarna weszła do mnie na działkę przez bramę :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę! :)

    Jestem nim tak zachwycona, że muszę zapytać. Czy można kupić od Ciebie takiego jelonka? Ile by to kosztowało, jeżeli jest możliwość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło mi. Mam pewne opory przed sprzedawaniem swoich mazajów. Wynika to z braku pewności siebie. Jeśli coś stworzę i postanowię puścić w świat, to umieszczam na DaWanda. Jelonka w takich kolorach tam nie ma, ale może wkrótce najdzie mnie chęć i coś podobnego namaluję.

      Usuń
    2. Znalazłam Cię tam, więc będę śledziła ;) Co do oporów, to dziwię się, bo masz wielki talent!

      Usuń
  3. No nie... Dlaaaczegooo? :-)))) No dobra, gratuluje Marcepanowej Panience :-) Dziekuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Losowanie i nagrywanie jednocześnie:))dobrze, że mamy 2 ręce:))pozdrawiam i gratuluję:)) Jola z make deccor

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za zabawę i gratulację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! A Szaba niech się wyzbędzie oporów :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! A tobie dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:D zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jelonek już w drodze do nowego domu. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie. Przesyłam moc uścisków.

    Szaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwie :)

      Usuń
    2. Paczka przyszła! Znaczy się mam tu awizo, i jutro lecę na pocztę odebrać, ale jest już blisko :)

      Usuń
    3. Trzymam kciuki, byś nie była rozczarowana.

      Usuń
    4. Odebrany! Jestem oczarowana, jelonek jest śliczny! Moim rodzicom też bardzo się spodobał, właśnie zastanawiamy się, gdzie go powiesić w moim pokoju.
      Dziękuję bardzo za możliwość wygranej takiego cudeńka :D

      Usuń
    5. Ale mi miło. Bardzo się cieszę, że przypadł Wam do gustu :)

      Usuń
  10. Gratuluje szczęściarze a Tobie dziękuje za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń