Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon Szabeli w domu: Róż... róża... różana szkatułka

wtorek, 27 maja 2014

Róż... róża... różana szkatułka

Początkowo szkatułka ta wyglądała inaczej. Ale coś mi nie grało. Próbowałam przyzwyczaić się, polubić ją, ale nie mogłam. No to troszkę poskrobałam, troszkę pomalowałam i "pokropkowałam". Teraz jestem zadowolona. Nie w 100%, bo nigdy takiego poziomu nie osiągnęłam i nie osiągnę zapewne, ale w stopniu umiarkowanym.





A tak było wcześniej:


Nie wykluczam, że spod mojej ręki wyjdzie szkatułka w paski. Ale może drobniejsze. Tu dobrze nie było :)

Szaba

4 komentarze:

  1. powinnaś być bardziej zadowolona niż umiarkowanie, jest naprawdę ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna wspaniała szkatułka, skąd ta nuta niezadowolenia, mnie się bardzo podoba, a kropeczki urzekają. Sama jeszcze nigdzie ich nie malowałam i nie wiem dlaczego, ale muszę spróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń